> O školi
> Aktivnosti
Aktivnosti
Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti su integralni dio odgojno - obrazovne strukture škole. Izvannastavne aktivnosti obuhvaćaju različite programske sadržaje koji se odvijaju izvan nastavnih obaveza u organizaciji škole i u njenim prostorijama. Izvanškolske aktivnosti vode u izvan nastavno vrijeme različite društvene udruge, klubovi i organizacije u svojim prostorima. U ovim aktivnostima postoje različiti organizacijski oblici odgojno – obrazovnog rada, kojima se žele zadovoljiti stvarne potrebe i interesi učenika, proširiti i produbiti njihova motorička znanja, razvijati humane odnose među učenicima, te zbližavati učenike i nastavnike. Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti organiziraju se za učenike na početku školske godine. Izbor aktivnosti prepušten je svakom učeniku prema njegovom vlastitom interesu, potrebi i mogućnostima. Svakako treba i roditelje učenika upoznati sa svrhom, vremenom, mjestom i načinom rada ovih aktivnosti u kojima njihova djeca sudjeluju.
Programi izvannastavnih aktivnosti u školi osiguravaju učenicima stručno- pedagoški pristup športu, zadovoljavaju želju za natjecanjem, pružaju mogućnost organiziranja kvalitetnog provođenja slobodnog vremena, a ujedno uče kako voditi više brige o vlastitom zdravlju i radnoj sposobnosti. Cilj izvannastavnih aktivnosti je obuhvatiti što veći broj učenika bez obzira na njihove sposobnosti. Isto tako je važno uočiti nadarene učenike i usmjeravati ih stvarajući stalnu potrebu za životnim znanjima čija će uporabna vrijednost znatno utjecati u razvoju funkcionalnih, motoričkih i sveukupnih ljudskih značajki mladog čovjeka te ih zadržati na što višoj razini do kasne životne dobi.
Programi izvannastavnih aktivnosti u školi osiguravaju učenicima stručno- pedagoški pristup športu, zadovoljavaju želju za natjecanjem, pružaju mogućnost organiziranja kvalitetnog provođenja slobodnog vremena, a ujedno uče kako voditi više brige o vlastitom zdravlju i radnoj sposobnosti. Cilj izvannastavnih aktivnosti je obuhvatiti što veći broj učenika bez obzira na njihove sposobnosti. Isto tako je važno uočiti nadarene učenike i usmjeravati ih stvarajući stalnu potrebu za životnim znanjima čija će uporabna vrijednost znatno utjecati u razvoju funkcionalnih, motoričkih i sveukupnih ljudskih značajki mladog čovjeka te ih zadržati na što višoj razini do kasne životne dobi.
Novinarski portal škole
Kalendar
« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Tražilica